Subject: FW: Kiri
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Dec 2023 10:53:21 +0200

Teie 14.11.2023 8-1/23-065/23775-1

Meie 07.12.2023 EC.1-5.1/1215-2

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Riigitee 4 (E67) Tallinn-Pärnu-Ikla km 41,9-62,0 Kernu-Päädeva lõigul 
paiknevad Teliale kuuluvad siderajatised.

Projekteerimiseks palume võtta tehnilised tingimused Telia „Ehitajate 
portaal“ Telia teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale>  kaudu.

Lugupidamisega

Laidy Põldmaa

Dokumendihaldur | Finants- ja tugiteenused

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 14, 2023 2:55 PM
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia dokumendihaldus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 4 (E67) 
Tallinn–Pärnu–Ikla km 41,9-62,0 Kernu–Päädeva lõigu I klassi maantee 
ehitusprojekti koostamiseks

Registreerimise kuupäev: 14.11.2023

Registreerimise number: 8-1/23-065/23775-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .